11 May 2013

REJAB

Assalamualaikum..


Bismillahirrahmanirrahim, Alhamdulillah dengan segala kurniaan dan rahmat dariNya.. Apakah iman dan hati kite hari ini???...semoga kite sentiasa dibawah peliharan dan lindungan olehNya...Amin ya Rabb..

Alhamdulillah, dipanjangkan umur untuk diri ini menjengah bulan Rejab ini... ini tandanya kite semakin dekat dengan bulan yang Iqa nanti2 iaitu bulan Ramadhan yang mulia...




*nak wish happy belated besday to mama ( 1/5) and happy mother day to my mama...thaz a lot mama atas kasih sayang yang diberikan, thanz dengan segala usaha untuk kesenangan anak-anakmu, thanz layan anak dara mama yang paling nakal nie ye, semoga mama bahagia di dunia dan akhirat, sentiasa dilindungi dan dipelihara olehNya, semoga kite sekeluarga bahagia di dunia dan akhirat..  

  *doakan anak mu tidak kembali ke zaman yang selalu mama bebel sampai mama stress, doakan anak mu ini menjadi anak yang soleha di dunia dan akhirat dan sentiasa istiqamah dengan perubahan ini..  

*ma jangan tanye n cakap soal BF ye, ( iqa terkejut tibe2 mama cakap soal tu dgn Iqa) if ade nanti, die terus masuk minang je...hihihih..just kidding..insyaAllah if Allah tentukan masa yang sesuai utk hambaNya ini, Dia akan permudahkan dan tunjukkan siapa org nya... 


* 9/5 result final sem keluar, Alhamdulillah dengan ketentuanNya dan tamat sudah zaman diploma...  zaman degree akan menyusul..InsyaAllah..permudahkanla segala urusan hambaMu ini..Amin ya Rabb..

* selamat berbuka puasa ukhti dan akhi yang berpuasa sunat pada hari ini yang bersamaan 1 Rejab..:)



Wassalam...


No comments:

Post a Comment