29 Jan 2013

Ukhti..

Assalmualaikum..


Syukur Alhamdulillah dipanjangkn umur dan diberi kesempatan untuk entry kali nie..last week, dgn syukur kepada Allah yg telah mengizinkn kami satu family berkumpul and celebrate birthday my sibling...



Xthula sejak bile kiteorg menjadi serapat2 nyer..maybe niat kite yang same untuk memperbaiki diri mencari keredhaanNya di dunia dan akhirat yang telah merapatkan kite sebegini rapat..:)..Alhamdulillah Allah permudahkan niat Iqa dgn menghadirkan dirimu untuk kite sama2 mencari ilmuNya..

# kite sama2 meluahkan isi hati, bile kite rase gembira dan kecelaruan dalam hati, 
#kite usrah same2 bile kite ade ilmu untuk dikongsikan,
# kite sama2 berusaha utk pegi majlis ilmu 
#ukhti, selain Allah tempat ku mengadu dan menangis, kau la tempat ku mengadu dan menangis bila Allah menguji diri ini..Thanz a lot ukhti..
#kite sama2 mengingati satu sama lain
#ukhti, kau la yg selalu memberi kata2 semangat dalam perjalanku menujuNya, bile diri ini down dgn keadaan sekelililng..
#kite selalu bertanye mana yg baek n xbaek untuk diri kite kn..
#die selalu kongsi ilmu walaupun kite berjauhan
#iqa cemburu dgn ilmuNya dlm dirimu, diri ini terase kerdil, tegurla dan bimbingla diri ini dan same2 kite mngingati dalam menempuh perjalananNya ini..



*sekiranya die bace, die tahu sapa ukhti yg Iqa maksudkan.insya Allah..( tgk je pic yg first tu, terus Iqa ingatkan die, sebab die suke sgt ngn ptung domo tu..)
*thanz a lot ukhti, yg selame nie ade bile Iqa appy n sedih dalam landasan yang kite sama2 lalui untuk mencari keredhaanNya..
*Insya Allah, doa sentiase di dalam hati untuk pencarian keredhaanNya yg kite tuju ini..
*Insya Allah persahabatan ini till Jannah..Amin ya Rabb


 Wassalam..

1 comment:

  1. Walaikummusalam, Allahuakbar iqaa patutla hatini tergerak nak buka blog. Ya Allah iqa menitis aiar mata anis baca tulisan iqa.

    Alhamdullilah, ni semua rezeki dari Allah utk kita gunakan bersama. Terima kasih utk semuanya tulisan iqa ni betul2 buat anis tersentuh sungguh.

    Semoga Allah membalas jasa iqa ni dan moga doa iqa di makbulkan Allah, Amin ya rabbal'alamin :")

    ReplyDelete